מפת הניילון השקופה לניקוי מהיר ושמירה על המפה

    עפר גדנקן No Comments on מפת הניילון השקופה לניקוי מהיר ושמירה על המפה

    מפת הניילון השקופה בגליל של סנו סושי, עשויה מניילון עבה ואיכותי, ומגיעה באריזה עם סכין הזזה לחיתוך קל ונח לפי האורך הרצוי

    11:21
    02.05.24
    אבי רבינא ואיתי גדסי No Comments on "צימאון גדול": מנהל ארגון הקירוב מספר על תופעה מרגשת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כל מי שמארח מכיר את רגע הסיום, מיד אחרי שהדלת נסגרת מאחורי אחרון האורחים וכל מה שנשאר, חוץ מהטעם הטוב של הארוחה, הוא הבלגן. הכלים, הרצפה וכמובן הכתמים הבלתי נמנעים על המפה. אמנם עוד לא נמצאה מילת הקסם שתחזיר את הכל למקום, תנקה ותשלח אותנו למיטה עייפים אך מרוצים, אבל זה לא אומר שאין דרכים להקל עלינו את המשימה.

    הדרך הטובה ביותר לשמור על מפת השולחן או על השולחן נקי בקלות גם אחרי הארוחה היא באמצעות מפת ניילון שקופה. ההיגיון ברור – מפת הניילון העליונה שומרת על המפה מכתמים, מאפשרת ניגוב, אם צריך, ואחרי הארוחה ופינוי הכלים אפשר פשוט לזרוק אותה ואת כל הלכלוך שנשאר על השולחן לפח בלי שום מאמץ, בלי צורך בהחלפת המפה או בניקוי כתמים.

    מפת הניילון השקופה בגליל של סנו סושי עשויה מניילון בעובי 20 מיקרון לכן היא עבה ואיכותית, מה שמעניק לה תחושה של יציבות על השולחן ומקל מאוד על פרישתה. היא מאפשרת הגנה איכותית ושקופה, לניקיון השולחן, או המפה, ולשמירה עליהם. המפה מקופלת באריזה, אך לאחר החיתוך, היא נפרשת לרוחב של 130 סנטימטר ולאורך בהתאם לגודל השולחן ועד ל-20 מטר. אריזת הגלילה וסכין ההזזה מאפשרות חיתוך קל להפעלה ומדויק באורך הרצוי, בצורה יעילה וחסכונית וללא קצוות מיותרים. המפה משווקת באריזת קרטון איכותית המאפשרת גם חיסכון במקום האחסון ולא רק חיסכון בכמויות המפה.

    להשיג ברשתות השיווק ובאתר 'סנו עד הבית'



    0 תגובות